Parfumvrij

Klachtenprocedure

 

Jouw klacht is voor Parfumvrij een kans om te groeien als bedrijf.
Graag horen we waar je een klacht over hebt. Dit kan door te bellen of te mailen naar Parfumvrij.
We zullen je klacht in behandeling nemen en proberen een oplossing te vinden.

 

Procedure:

Neem binnen een redelijke termijn, doch maximaal binnen 14 dagen, contact met ons op over je klacht.
De klacht dient volledig en duidelijk omschreven aan Parfumvrij bekend te worden gemaakt.
Je ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een bevestiging en een incicatie wanneer je een inhoudelijk bericht van ons mag ontvangen over je klacht.

 

Wanneer we er samen niet uitkomen is het mogelijk om je klacht aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur. Dit kan via het contactformulier op de pagina https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

 

Je klacht mailen kan naar info@parfumvrij.nl
Bellen mag naar +31 85 2084178 


HomeHome

Winkelwagen

Uw winkelwagen bevat geen producten.

Verzendkosten € 0,00
Totaal € 0,00

Afrekenen

Klantenservice


Klantenservice mailen:
Email versturen


Nieuwsbrief