Parfumvrij

Problemen met inloggen

Bij het aanmaken van een account bij ons, ontvangt u per email uw gebruikersnaam en wachtwoord. We kunnen ons voorstellen dat u uw wachtwoord kunt vergeten en daarom bestaat er bij ons de mogelijkheid een nieuw wachtwoord op te vragen.

In sommige gevallen blijft het ontvangen van een nieuw wachtwoord in uw mailbox uit. Dit kan komen doordat uw InternetServiceProvider ons mailadres als spam interpreteert.

In een ander geval kan uw spamfilter binnen uw virusscanner ons mailadres als spam interpreteren.

Soms lijkt het erop dat u geen nieuw wachtwoord heeft ontvangen, maar is ons bericht in de map "Ongewenste e-mail" terecht gekomen.

Uiteraard kan er natuurlijk af en toe technisch ook iets misgaan, zodat het ontvangen van een nieuw wachtwoord uitblijft.

Het duurt maximaal 5 minuten voordat u uw nieuwe wachtwoord ontvangt.

In de email van ons staat hoe u opnieuw kunt inloggen met het nieuwe wachtwoord en hoe u het weer kunt wijzigen naar een eigen te kiezen wachtwoord.

Komt u er niet uit? Stuur dan een mail naar info@parfumvrij.nl of bel naar +31 85 2084178


HomeHome

Winkelwagen

Uw winkelwagen bevat geen producten.

Verzendkosten € 0,00
Totaal € 0,00

Afrekenen

Klantenservice


Klantenservice mailen:
Email versturen


Nieuwsbrief